perjantai 7. joulukuuta 2012

PERJANTAI

 Tää päivä ei oo mahtava vain siksi että tänään on perjantai, vaan siksi että tää perjantai on mahtava, jos tossa nyt on mitään järkeä. Päivä alkoi hienosti, raastoin itseni ylös punkasta ja pakotin itseni suihkuun. Sää oli hyvä ja lumisadekin verrattain lämmintä.
 Iltauoka kruunasi koko päivän. Hernekeittoa ja liikaa raakaa sipulia. Se sipuli suoraansanottuna pisti mun sieraimiin ja söin sitten sen hernarin vedet silmissä mutta hyvällä ruokahalulla. Tämän jälkeen vuorossa oli salaattia ja fetaa (voisin elää salaatilla ja fetalla) ja lasillinen valkkaria. Ensimmäistä kertaa elämässäni maistoin hyvää viiniä. Hyvin outo kokemus. Ruoan jälkeen oli vuorossa tietenkin suihku ja sauna. Sauna on aina puhdistava kokemus, myös hengelliseltä puolelta. 
 Tänään kävi mielessä pari ideaa tarinoille. Panteismia ja noitavainoja, steampunkia??? Siistiä, ainakin pään sisällä. Inspiraationa vanhat visiot maanalaisista kirjastoista ja magiasta sekä mm. Dishonored-peli. Ongelma on aina siinä, että keksin enemmänkin maailmoja, niissä toimivia järjestelmiä ja sääntöjä enkä niinkään itse tarinoita. Ehkä mun pitäis niputtaa nää ideantyngät kasaan ja kattoa mitä siitä tulee.
 Tajusin tänään kanssa Skypessä että kuinka ikävä mulla on Veraa (tyttöystävä) vaikka nähtiin vaa kuus päivää sitten. Se makaa vaa himassa kipeenä, raukka. Tää tajuaminen sai mut myös ymmärtämään miks oon ollu, hmm, vähän ärtyisä tän viikon :D Aika lällyä hei.
 Nyt musaa. Jos arvelet tietäväsi musiikkia mun makuun ni pistä kommenttia. Ite oon helvetin laiska etsimään uutta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti